ahspaaractie-reserveren.nl maakt gebruik van cookies.

Albert Heijn gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek aan ahspaaractie-reserveren.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

Albert Heijn Vivo
Spaar voor servies van echt porselein

Algemene voorwaarden

  1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op de reserveerservice van Albert Heijn B.V. (verder te noemen: “AH Reserveerservice”). Door een reservering te plaatsen op de website ahspaaractie-reserveren.nl (verder te noemen de “Website”) van de AH Reserveerservice gaat u akkoord met deze voorwaarden.
  2. De AH Reserveerservice loopt van 16 januari tot 3 maart 2019 (verder te noemen: de “Looptijd”).
  3. De AH Reserveerservice heeft als doel om klanten met een volle spaarkaart van de actie “Spaar voor servies van écht porselein” (verder te noemen: de “Actie”) de gelegenheid te bieden om na het einde van de Actie alsnog de Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen uit de Actie te reserveren, waarna de klanten de Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen in de door hen gekozen Albert Heijn winkel kunnen aanschaffen.
  4. Gedurende de Looptijd kunt u, indien u beschikt over het benodigde aantal volle spaarkaarten, de Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen uit de Actie reserveren op de Website.
  5. Om te kunnen reserveren dient u een account aan te maken op de Website.
  6. Voordat u de reservering maakt, kiest u de Albert Heijn winkel waarnaar het Vivo | Villeroy & Boch Group artikel zal worden toegezonden.
  7. Na reservering van het Vivo | Villeroy & Boch Group artikel zal deze in productie worden genomen door de fabrikant. De geproduceerde Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen zullen daarna toegezonden worden naar de door u gekozen Albert Heijn winkel.
  8. U kunt de door u (voor de reservering) gekozen Albert Heijn winkel veranderen naar een andere Albert Heijn winkel tot het moment dat de reservering in productie is genomen. Daarna is het niet meer mogelijk om de gekozen Albert Heijn winkel te wijzigen.
  9. Nadat uw reservering in de winkel is bezorgd, wordt u daarvan per e-mail geïnformeerd. Uw reservering blijft tot de aangegeven datum voor u beschikbaar in uw Albert Heijn winkel. Indien deze termijn verlopen is, vervalt de reservering. Het staat de winkel in dat geval vrij om de Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen te retourneren aan de fabrikant.
  10. De gereserveerde Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen kunnen enkel op vertoon van het aantal benodigde spaarkaarten met de bijbehorende bijbetaling aangeschaft worden. U dient dus te beschikken over het aantal benodigde spaarkaarten, elk met 40 originele “AH Servieszegels". Volle spaarkaarten kunnen niet in combinatie met Air Miles worden verzilverd.
  11. Alleen originele en onbeschadigde volle spaarkaarten met daarop originele en onbeschadigde “AH Servieszegels” zijn inwisselbaar. Albert Heijn behoudt zich het recht om spaarkaarten te weigeren die niet aan de spaarvoorwaarden voldoen of die frauduleus overkomen.
  12. Bij het maken van een reservering via de AH Reserveerservice bent u niet verplicht tot afname van het product.
  13. Albert Heijn zal u regelmatig op het door u verstrekte e-mailadres informeren over uw reservering.
  14. Typefouten en wijzigingen worden door Albert Heijn voorbehouden.
  15. Albert Heijn is niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door de verstrekte Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen noch voor welke schade of letsel dan ook aan eigendommen en/of personen, als gevolg van gebruik of inzet van de verstrekte Vivo | Villeroy & Boch Group artikelen.
  16. Heeft u vragen of klachten over de AH Reserveerservice? Neem dan contact op met de AH Reserveerservice klantenservice via ahspaaractie-reserveren.nl/nl/support.
  17. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om (de voorwaarden van) de AH Reserveerservice eenzijdig te wijzigen, op te schorten of niet langer aan te bieden. Voor zover u reeds een reservering hebt geplaatst, zal Albert Heijn deze voorwaarden niet ten nadele van u wijzigen.
  18. Op de AH Reserveerservice is het Nederlands recht van toepassing. Geschillen zullen worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter te Haarlem.
  19. De persoonsgegevens die u opgeeft gebruiken wij alleen ten behoeve van de reservering van de producten en om daarover contact met u op te nemen. De persoonsgegevens worden verwijderd binnen één week nadat de reserveerservice is afgelopen. Uw persoonsgegevens worden niet met derden gedeeld.